2022-09-03

Nu gör vi oss mer tillgängliga!

Bygglov kommer att ha telefontider tre gånger i veckan från måndag den 5 september.

I ett arbete att förbättra vår service till dig som invånare, fastighetsägare eller företagare i Gnesta kommun kommer vi att ändra på våra rutiner för kontakt med bygglovhandläggarna.

Från och med måndag den 5 september inför vi telefontider måndag, onsdag och fredag mellan klockan 10:00 och 12:00. Det gör vi för att det ska bli lättare för dig att få kontakt med oss. Utöver telefontiderna kan du också skicka e-post till oss.

Om du redan har ett pågående ärende hos oss så kan du kontakta din handläggare under dessa tider på det telefonnummer som finns med i utskick till dig, även handläggarens e-postadress står i dessa utskick.

Har du inte ett ärende hos oss så kan du skicka en fråga eller önskan om att bli kontaktad via e-post, se kontakt. Du kan också under telefontiderna ringa till servicecenter som hjälper dig att bli kopplad till en tillgänglig handläggare.

Vi hoppas att detta kommer att underlätta för dig att få en snabb och smidig kontakt med oss.