bild på stora bassängen i badhuset.

Badhus

I Gnesta har vi ett badhus som heter Freja bad och gym.
Här kan du träna inomhus eller bada i varmt skönt vatten.
Det finns också ett gym för styrketräning.

I badhuset finns det tre bassänger.
Ett barnbad för små barn.
En bassäng som är 25-meter lång.
En bassäng med en botten som kan lyftas upp.

Välkommen till Freja Bad och Gym – en anläggning för alla.

Öppettider. Se relaterad info.