INSTÄLLT: Upphandling för nybörjare
Temakvällen Upphandling för nybörjare är tyvärr inställd på grund av för få anmälda.
Vill du som företagare förstå hur upphandlingar fungerar och få möjlighet att bli leverantör till kommunen? Under denna inspirerande kväll går vi igenom grunderna i annonserade och direkta upphandlingar.
Vill du veta hur en annonserad upphandling går till, vad som menas med direktupphandling och hur Gnesta kommun arbetar med sina upphandlingar?
Under kvällen får du värdefull kunskap om vad som krävs för att bli leverantör till Gnesta kommun och andra kommuner, samt vilka möjligheter som finns för dig som företagare. Våra experter finns på plats för att besvara dina frågor och hjälpa dig framåt.
Kvällens föreläsare:
- Ann-Christine Lindberg, Telge inköp
- Samir Sandberg, ekonomichef, Gnesta kommun
- Sofia Paumgarten, upphandlingssamordnare, Gnesta kommun
Vi bjuder på fralla, kaffe och té.
När: Onsdag 6 november
Tid: 18:00 – ca 20:00
Plats: Kommunhuset, Västra Storgatan 15 i Gnesta
Anmälan: Det kostar inget att delta, anmäl dig här Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.